Ik heb lopen duwen en trekken en alle poelies zaten muurvast behalve die bij het reservoir van de stuurbekrachtiging, de poelie die aan de rechterkant zit; daar zat een kleine speling, nu minuscuul, heb de schroeven (3) strakker aangedraaid. Dit was vandaag tijdens het vervangen van de drukaccumulator, injectoren en bougies in een poging om het wel bekende start probleem te verhelpen. Moest altijd twee keer primen. Was daarnaast ook van plan om de riem te vervangen en de boel dus op advies zonder riem te testen, MAAAAR....
Ik heb na de operatie de auto moeiteloos kunnen starten, maar heb helaas vervolgens als een kip zonder kop aan de CO-schroef lopen draaien in een poging de motor wat lekkerder te laten lopen. AUTO START NIET MEER. 1.9mm speling, de hogere druk van de plaat begint 29.7mm van boven alleen het mag niet baten. Auto wil niet starten.
Kan het zijn dat de auto bij een goede afstelling niet start omdat er nog te veel benzine in de kamer zit van het telkens proberen? Morgen weer een dag. Iemand in de buurt van Utrecht die mij uit de brand wil helpen??!