door Anthony » 03 maart 2014, 11:36
Vanmorgen is de auto weer stilgevallen!
de niet goed functionerende microswitch was dus niet de veroorzaker van het stilvalprobleem.
Ik zal de tip van bastian eens meenemen: controle contactslot/vervang contactslot, heb alleen geen enkele info over dat contactslot in hoeverre die gelijk zijn met andere W201's. en wat kost zo'n contactslot?
Verder valt mij nog meer op..zaterdagavond toen ik het licht dus aan had, dan merk je heel duidelijk dat de dashbaordverlichting(dashboardconsole) duidelijk zwakker gaat branden als ik stationair draai, met de automaat in de D.(stoplicht wachten bijvoorbeeld).
Zodra ik optrek, dan merk je echt dat het ineens feller gaat branden.
Ook merk ik dat als ik rustig REMMEND door de bocht ga, de stuurbekrachtiging juist ZWAAR gaat, alsof die dan wordt uitgeschakeld.
De laatste keren dat de motor uitviel, was dat eigenlijk ook altijd bij het door de bocht gaan,remmen, sturend, stuurbekrachting is een verbruiker, die vooral met laag toerental...alles nog wat zwaarder maakt.(rpm).
Ik kreeg een tip van iemand om de dynamo te controleren...
Zou het misschien in de dynamo zitten, of in de aansluiting van de dynamo....
deze week maareens gaan controleren, vind het toch gek dat die verlichting van instr.paneel zwakker is bij stationair, en feller wordt bij wat gasgeven.