door wwwW123 » 22 jan 2013, 17:11
ik heb ook zojuist een oplichter over de mail gehad. ik vraag een achterklep voor mijn T model W123 die ik aan het opknappen ben. ene Gerard uit holwierde (zgn. dan denk ik) reageerde. heel netjes overigens. kon vanwege gezondheid niets meer met die onderdelen. wat wilt u geven? ik zeg 100 euro voor een goede. ok, deze was in nieuwstaat en mocht voor 115 de klep hebben. hij wist dat ik ver weg woonde en wilde hem wel verzenden. mm...mag ik wat foto's. nee, kon niet, want zijn usb ingang ofzo was net kapot. mm....ok, u wilt hem dus wel verzenden. goed, ik betaal de rembourskosten dan. hij; "Zelf heb ik een keer iets onder rembours verzonden maar ik heb toen heel lang op mijn geld moeten wachten. We kunnen ook afspreken dat u de helft aanbetaald en het restant bij tevredenheid na ontvangst. Op deze manier geven we vertrouwen van beide kanten. Uiteraard verstrek ik u mijn adres en bankgegevens.
Groeten, Gerard"
mm...dus ik mail; weet je wat, ik kom hem overmorgen halen, dan heeft u meteen uw geld!
had daarna niks meer gehoord, maar had beter zijn banknr. kunnen vragen. dus let goed op...